Vrácení zboží a reklamace

V KICKSPLACE je vrácení zboží (odstoupení od smlouvy) velmi jednoduché 

Můžeš vrátit tvou objednávku do 14 dní od data převzetí, od 15. dne není možné vratku přijmout.

Vrácené zboží lze příjmout zpět pouze za následujících předpokladů:

  • Zboží musí být v původním stavu 
  • Zboží nesmí vykazovat jakékoliv známky nošení či jiného opotřebení
  • Zboží musí být schopno dalšího prodeje
  • Zboží jako takové zahrnuje tenisky, krabici od tenisek i jakékoliv další doplňky (např. náhradní tkaničky, upomínkové předměty a další)
  • Zboží musí být zabaleno a odesláno stejným způsobem jako jsi balíček přijal (double box s výplní)

V případě, že bude vrácené zboží poškozené či jakkoliv znehodnocené, reklamace nemusí být uznána a zboží bude odesláno zpět zákazníkovi.

Postup jakým můžeš vrátit svou objednávku nebo její část:

1. Kontaktuješ nás se žádostí o vrácení zboží či jeho výměnu a vyplníš krátký vratkový formulář
2. Zboží zabalíš stejným způsobem jako jsi balíček přijal (kartonová krabice)
3. Dostaneš od nás vratkový kód
4. Nadiktuješ kód na výdejním místě nebo zadáš v aplikaci zásilkovny

Formulář k odstoupení od smlouvy (vrácení zboží do 14 dnů od vyzvednutí)

Reklamaci vyřešíš podobným způsobem jako vrácení zboží díky následujícímu formuláři:

Formulář pro reklamaci

 V případě splnění všech podmínek při vrácení zboží budou peníze vráceny na tebou uvedený účet do 14 dnů od přijetí vráceného zboží. 

Více informací nalezneš v sekci Obchodní podmínky